Vendég visszajelzés

Köszönjük, hogy a vendégünk voltál! Munkatársainkkal együtt azért dolgozunk, hogy minden látogatás alkalmával kiváló minőségű termékekkel szolgáljunk ki és a mekizés számodra – és valamennyi vendégünk számára - élmény legyen nap mint nap.

Bármilyen észrevételedet, visszajelzésedet megosztanád velünk, előre is köszönjük! Ha jól érezted magad nálunk, örülünk, ha ezt elmondod nekünk. Ha valamiért nem azt az élményt nyújtottuk, amit elvártál, arról is tudni szeretnénk, hiszen ezek a visszajelzések segítenek bennünket abban, hogy ma jobbak legyünk, mint tegnap voltunk, és holnap jobbak legyünk, mint amilyenek ma vagyunk.


Itt várjuk visszajelzésedet!

Visszajelzésedet a vásárlás helyszínén, az éttermeinkben azonnal, személyesen tudjuk fogadni, szükség esetén kérdésedre, megkeresésedre a leggyorsabb megoldást is a helyszínen tudjuk nyújtani.

Ha nem személyesen szeretnéd elmondani véleményedet, minden étteremben a Vásárlók könyvébe is bejegyezheted visszajelzésedet.

Ha nem tudod észrevételeidet a helyszínen jelezni, az info@hu.mcd.com címre is írhatsz nekünk, amit az ügyben érintett étterem felé továbbítunk, vagy a McDonald’s Kft., Budapest 1476 Pf. 53 címre pedig postai úton küldhetsz levelet.

Az írásban hozzánk eljuttatott visszajelzésekre igyekszünk minél hamarabb válaszolni, de összetettebb kérdés, megkeresés esetén is legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napon belül megkapod válaszunkat.

Amennyiben észrevételed nem a McDonald’s Kft. (székhely: 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.) által üzemeltetett étteremben nyújtott szolgáltatással kapcsolatos, észrevételedet továbbítjuk az érintett éttermet üzemeltető franchise partnerünknek, akitől szintén legkésőbb 30 napon belül választ kapsz.

Arra törekszünk, hogy minden visszajelzésedre érdemi választ, a felvetett problémákra számodra megnyugtató megoldást kínáljunk. Ha nem vagy elégedett válaszunkkal, a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheted, akik a fogyasztói jogviták rendezésében hivatottak segíteni. Az eljárásra a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerinti békéltető testület illetékes. Belföldi lakóhely és tartózkodási hely hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon.

Tájékoztatunk, hogy a Békéltető Testület határozata társaságunkra nézve csak ajánlás, amennyiben az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozunk, hogy a tanács döntését kötelezésként nem fogadjuk el. Kötelezést tartalmazó határozattá akkor válhat, ha az eljárás kezdetekor, vagy a határozat kihirdetésekor nyilatkozatunkban a Békéltető Testület döntését magunkra nézve kötelezőként ismerjük el (alávetés).

Köszönjük, hogy visszajelzéseddel segíted még jobbá tenni a mekizés élményét!