Házhoz visszük kedvenc ételeidet, hogy már otthon is Mekizhess!

A címkeresőben ellenőrizd, hogy szolgáltatásunk elérhető-e a magyarországi címeden. Amennyiben zöld jelzést kapsz, Mekis kedvenceidet rögtön meg is rendelheted partnerünk, a NetPincér weboldalán. A házhozszállítás szolgáltatás keretében elérhető termékek köre éttermenként eltérő.

Ellenőrizd, hogy a te címeden elérhető-e a McDelivery® szolgáltatás!

Jó hírünk van! A megadott címen már elérhető McDelivery szolgáltatásunk.

Ha még nem tetted meg töltsd le a Netpincér appot vagy látogass el a Netpincér Meki oldalára.

App store letöltés gomb
Google play letöltés gomb

A megadott címre sajnos még nem szállítunk ki.

Ilyen egyszerű

Netpincér web vagy app
Cím megadása
Rendelés
Kiszállítás

  • A teljes éttermi kínálat elérhető?

    Arra törekszünk, hogy kedvenceidet kompromisszumok nélkül, az étteremben megszokott minőségben élvezhesd. Egyelőre a McFreeze, tölcséres fagyi és kávé termékeinket nem tudod megrendelni. Házhozszállítás esetén nem áll módunkban az eredeti elkészítési módtól, összetevőktől eltérően biztosítani az ételeit (pl. hagyma nélkül vagy sajt nélkül).
    Ezeken kívül azonban, a kiszállítási körzetedben lévő étteremben elérhető, Netpincér weboldalán, alkalmazásában megjelenő termékek kínálatából válogathatsz.

  • Van minimális rendelés?

    Igen, legalább 2000 Ft értékben kell rendelést leadnod, a házhozszállítás elindításához.

  • Kell kiszállítási díjat fizetni?

    Igen, a kiszállítás egységesen 590 forintba kerül minden étteremnél.

  • Hogyan fizethetek?

    Kedvenceidet McDelivery esetén kizárólag online bankkártyás és Szép kártyás fizetéssel tudod kiegyenlíteni. A szolgáltatást a NetPincér az OTP Bank biztonságos fizetési felületen keresztül nyújtja.

  • A Mekis kuponokat kiszállításnál is be tudom váltani?

    Házhozszállításnál jelenleg nem tudod felhasználni a McDonald’s-os kuponokat.

  • A korábbi vásárlást értékelő kérdőív kitöltésékor kapott kuponok online rendelésnél beválthatóak?

    McDelivery során nem tudod beváltani a korábbi vásárlást értékelő kérdőív kitöltésekor kapott, ajándék termékre vonatkozó kupont. Azokat személyesen, az étteremben tudod érvényesíteni. Azonban ne búsulj, nem hagyunk kedvenceid nélkül! A kiszállításkor kapott blokkot őrizd meg, és amikor legközelebb személyesen benézel hozzánk egy étterembe, megszerezheted kedvenceidet.

  • Hova fordulhatok folyamatban lévő megrendeléseimmel kapcsolatosan?

    Észrevételt tennél vagy kérdésed van folyamatban lévő megrendeléseddel kapcsolatosan?
    Kérdéseidre leggyorsabban az info@netpincer.hu e-mail címen vagy a +36 1 610 5715 telefonszámon kaphatsz választ hétfőtől péntekig 9-23, szombaton és vasárnap 11-23 óra között.