Valóra vált álmok a FIFA labdarúgó-világbajnokságon

2018. június 22., péntek

2018. június 14. Budapest - Mégis lesz nyolc hazai résztvevője a 2018-as labda-rúgó-világbajnokságnak! A FIFA világversenyéhez kapcsolódóan a McDonald’s idén itthon is meghirdette nemzetközi Játékoskísérő programját, amelyre 6 és 10 év közötti vendégek és szüleik jelentkezését várták. Március 19 és április 9 között minden Happy Meal vásárlást igazoló blokkon egy 12 jegyű kód is szere-pelt. Az érdeklődő focirajongóknak csak ezt kellett a megadott weboldalon fel-tölteni, és máris részt vehettek a játékban. A több, mint ezerötszáz résztvevő közül áprilisban sorsolással választották ki azt a 8 szerencsés kisgyermeket, akik kísérőjükkel együtt 1-1 kétszemélyes, 3 napos utazást nyertek, és ennek részeként ott lehetnek Moszkvában, a szombaton rendezendő Argentína – Iz-land csoportmérkőzésen.

A McDonald's Játékoskísérő programja azért indult el 2002-ben (a Dél-Korea – Ja-pán kettős rendezésű FIFA labdarúgó-világbajnokságon), hogy a vállalat szponzori részvételét felhasználva egyrészt segíthessen a foci rajongó gyermekeknek álmuk megvalósításában, másrészt olyan gyermekeknek biztosítsa a részvételt a világ leg-kedveltebb sportjának legfőbb eseményein, akik másképp valószínűleg nem jutná-nak el oda. A program legfontosabb célja, hogy egyedülálló lehetőséget és életre szóló élményeket nyújtson a gyermekek és családjaik számára.

Az étteremlánc Játékoskísérő programjában nyertes hazai résztvevők – felnőtt kísé-rőjükkel együtt – június 16-án Moszkvában, a Szpartak Stadionban az Argentína – Izland mérkőzést tekinthetik meg, a gyerekek pedig a meccs kezdetekor kéz-a kéz-ben vonulhatnak majd pályára a két válogatott játékosaival. A meccset megelőző na-pokban a gyerekek városlátogatásokon, játékos futball mérkőzésen és sok más él-ménydús programon is részt vesznek majd.

A 2018-as FIFA labdarúgó-világbajnokság az idei legnagyobb sporteseményének ígérkezik. Összesen 204 ország válogatottja szállt versenybe azért, hogy ott lehes-sen a 32 csapat között, akik jegyet válthattak az Oroszországba induló gépekre. A vi-lágtorna 64 meccsének nézettsége a várakozások szerint az összes eddigi tévés re-kordot megdönti majd. A nemzetközi program keretében a McDonald’s segítségével idén 50 különböző országból 1408 gyerek is eljuthat a meccsekre. Minden mérkőzés előtt ők, azaz a szervezett Játékoskísérők vezetik majd fel a zöld gyepre a nemzeti válogatottak labdarúgóit.

Szombaton 8 magyar kisgyermek álma válik valóra, amikor a válogatott focistákkal együtt pályára lépnek. Kicsit szorítsunk nekik is!

Sajtókapcsolat

A McDonald’s PR ügynöksége a Noguchi Porter Novelli. Az alábbi elérhetőségek a sajtó munkatársai számára, sajtókapcsolataink fenntartására szolgálnak.



1054 Budapest, Szabadság tér 7.
Bank Center, Citibank torony



mcd@noguchi.hu

Kövess minket a közösségi oldalakon is!

Youtube

További oldalaink


McDonald's kupon alkalmazás

App store letöltés gomb
Google play letöltés gomb