Csepelre is megérkezett a „Jövő Élménye”

2021. július 21., szerda

Budapest, 2021. július 21.Lezárultak az átalakítási munkálatok, így a mai nappal a „Jövő Élménye” koncepció alapján teljesen megújulva nyitott újra a csepeli autós McDonald’s étterem. Az átalakítás annak a 2017-ben indult nagyszabású fejlesztéssorozatnak a része, melynek célja, hogy az étteremlánc innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét.

A „Jövő Élménye” éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, amelyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő egységek, az úgynevezett kioszkok, ahol a vendégek a kiválasztott termékeket az igényüknek, elképzelésüknek leginkább megfelelő módon maguk rendelhetik meg, fizethetik ki, illetve bizonyos fokig testre is szabhatják.

A csepeli étteremben a “Natural Integrity” design-t valósította meg a vállalat és az éttermet üzemeltető franchise partner, így a belsőépítészeti kialakításban a fa és a bőr elemek kombinációja köszön vissza. A vendégtér mellett a felújítás során teljesen megújult a konyha, a kiadó terület, a terasz és a Drive. Az egyre népszerűbb házhozszállítás hatékonyságát egy, a futárok részére kialakított delivery folyosó támogatja. Az új egységbe 6 érintőképernyős rendelésfelvevőt telepítettek, hogy még gyorsabban és hatékonyabban történjen a rendelés és a kiszolgálás. A kioszkok mellett a vendégeknek továbbra is lehetősége van hagyományos kasszánál rendelni és fizetni.

Az étterem Drive része is megújult, az épületen kívülre digitális menütáblákat telepítettek. Az újfajta digitális felületnek köszönhetően már a drive-úton is a különböző ajánlatok dinamikusan cserélődő képeivel találkoznak a vendégek.

A digitális megoldások mellett a kiszolgálás fontos eleme marad a személyesség. Ennek biztosítása érdekében a vállalat egy új pozíciót is létrehozott: a Vendégélmény Menedzserek feladata gondoskodni a vendégek kényelméről és segíteni a vásárlókat az új folyamatok megismerésében, vagy akár helyet keresni nekik az étteremben. A „table service”, azaz asztalhoz kérhető rendelés a vendégek kényelmét szolgáló további újítás. Az akadálymentesített vendégtérben 86, a kibővített teraszon még 52 ülőhely várja az érkezőket.

A speciális étkezési igényekkel rendelkező vendégek számára mostantól a teljes gluténmentes portfólió elérhető, illetve a kávékülönlegességeket – amelyek az egyik leghíresebb barista La Cimbali kávégéppel készülnek – laktózmentes tejjel, mandulaitallal vagy akár koffeinmentes változatban is kérhetik a vendégek.

“Régi vágyunk teljesült azzal, hogy elhozhattuk a McDonald’s legújabb fejlesztéseit Csepel szívébe. Külön öröm, hogy az étteremben kialakított új McCafé-val a kávézás ás sütizés élményét is magasabb szintre emelhettük vendégeik számára. Biztos vagyok abban, hogy a kívül-belül megújult egységünkkel még gyorsabbá, még kényelmesebbé és még szerethetőbbé tudjuk tenni a Mekizés élményét, így vendégeinknek még több jóízű, élménygazdag pillanatot nyújthatunk.” – mondta Mersits László, az éttermet üzemeltető franchise partner.

Sajtókapcsolat

A McDonald’s PR ügynöksége a Noguchi Porter Novelli. Az alábbi elérhetőségek a sajtó munkatársai számára, sajtókapcsolataink fenntartására szolgálnak.



1054 Budapest, Szabadság tér 7.
Bank Center, Citibank torony



mcd@noguchi.hu

Kövess minket a közösségi oldalakon is!


További oldalaink


McDonald's kupon alkalmazás

App store letöltés gomb
Google play letöltés gomb