Kecskemétre is elhozza a „Jövő Élményét” a hazai McDonald’s

2021. szeptember 22., szerda

Kecskemét, 2021. szeptember 22.Az átalakítási munkálatok végeztével újra várja a vendégeket a McDonald’s étterem a Malom bevásárlóközpontban. A „Jövő Élménye” koncepció alapján teljesen megújult étterem modern megjelenéssel, új, jövőbe mutató digitális megoldásokkal tért vissza. Kecskeméten először ebben az étteremben jelentek meg a „Jövő Mekizés Élményét” idéző érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok, és először itt találkozhatnak a helyiek Vendégélmény Menedzserekkel.

A hazai McDonald’s 2017-ben indította el a „Jövő Élménye” éttermi modernizációját. A vállalat és az éttermek közel felét üzemeltető franchise partnerek célja, hogy még korszerűbbé és még vonzóbbá tegyék a Mekizés élményét mind a vendégek, mind a munkatársak számára.

„Innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatok, illetve interaktív, digitális technológiák kialakítása teszi még kényelmesebbé és gyorsabbá az ételrendelést. A fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő egységek, az úgynevezett kioszkok, ahol a vendégek a kiválasztott termékeket az igényüknek, elképzelésüknek leginkább megfelelő módon, maguk rendelhetik meg és fizethetik ki, illetve bizonyos fokig testre is szabhatják.” – mondja Héjja János, a hazai McDonald’s-okat üzemeltető Progress Étteremhálózat franchise partnere. „Bízunk benne, hogy a kecskeméti lakosok örömmel fogadják az újításokat, amellyel az átalakított étteremnél találkozhatnak először Kecskeméten.” – tette hozzá Héjja János.

A digitális megoldások ellenére a személyesség a kiszolgálás fontos eleme marad továbbra is: a vendégek a jövőben is tudnak hagyományos kasszánál rendelni, amennyiben pedig az új folyamatok megismerésében, vagy a rendelés folyamatában segítségre lenne szükségük, az újonnan létrehozott pozícióban dolgozó Vendégélmény Menedzserek készséggel állnak rendelkezésükre.

A konyhatechnológiának köszönhetően minden termék rendelésre készül, a speciális étkezési igényekkel érkező vendégek pedig már a teljes gluténmentes portfólióból választhatnak. A kávékülönlegességeket – amelyek az egyik leghíresebb barista La Cimbali kávégéppel készülnek – laktózmentes tejjel, mandulaitallal vagy akár koffeinmentes változatban is kérhetik a vendégek.

Sajtókapcsolat

A McDonald’s PR ügynöksége a Noguchi Porter Novelli. Az alábbi elérhetőségek a sajtó munkatársai számára, sajtókapcsolataink fenntartására szolgálnak.



1054 Budapest, Szabadság tér 7.
Bank Center, Citibank torony



mcd@noguchi.hu

Kövess minket a közösségi oldalakon is!


További oldalaink


McDonald's kupon alkalmazás

App store letöltés gomb
Google play letöltés gomb